روزیتای عزیز

رزیتا دختر خوب و خوشگل من هست که در این وبلاگ درباره اون مینویسم.

رازیانه، معجزه زنانه

1401/12/5 20:30
نویسنده : مامان رزیتا
79 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز و گرامی

خیلی وقت هست که هیچ پستی نگذاشتم و علتش هم جابجایی و مسایل مرتبط بود که تا حدود خیلی زیادی برطرف شد. البته خود جابجایی زیاد مشکل نداشت ولی اصلا یادم رفته بود که یک وبلاگ دارم که گهگاه در اون می‌نویسم. بگذریم.

امروز در مورد یک گیاه خوب براتون می‌نویسم که خیلی کمک کننده هست. خانم‌های متاهل به احتمال زیاد با این گیاه آشنا هستند. البته این گیاه اینقدر خاصیت داره که مجرد و متاهل نمی‌شناسه ولی مصرف متاهل‌ها و خصوصا خانم‌هایی که بچه شیر می‌دهند از اون بیشتر هست.

همانطور که از عنوان پست هم مشخص هست قصد دارم در مورد رازیانه بنویسم. دمنوش رازیانه تاثیر زیادی بر روی شیردهی خانم‌‌ها داره و خانم‌هایی که برای شیر دادن بچه مشکل دارند از این گیاه خوب استفاده می‌کنند. البته یک گزینه همیشه استفاده از شیر خشک هست که من توصیه می‌کنم به جای استفاده از شیر خشک که در واقع شیر گاو هست از شیر انسان یا همان مادر استفاده کنیم. حس من این هست که اینطوری بچه‌های ما به انسان شباهت بیشتری خواهند داشت و خودمون در آینده راحت‌تر خواهیم بود. البته به گاوهای عزیز توهین نشه و من اونا رو خیلی هم دوست دارم و به خاطر شیرشون که هر روز هم استفاده می‌کنم ازشون تشکر می‌کنم ولی برای بچه‌ها شیر انسان بهتر هست.

مصرف رازیانه همچنین در خانم‌ها باعث بزرگتر شدن سینه‌ها میشه که در زیبایی تاثیر زیادی داره. همانطور که همه ما می‌دونیم یکی از زیبایی‌های زنانه و ما خانم‌ها داشتن سینه‌های متناسب هست. رازیانه کمک می‌کنه که در طولانی مدت به این هدف برسیم.

خاصیت ضد سرطان رازیانه هم از جمله خواص خوب این گیاه مفید هست. از شایع‌ترین سرطان‌ها بین خانم‌ها سرطان سینه هست که متاسفانه باعث مرگ زودرس بعضی از خانم‌ها میشه. مصرف رازیانه باعث میشه که این نوع سرطان اصلا به وجود نیاد و اگر در مراحل اولیه هست به آرامی برطرف بشه. در این زمینه بد نیست گهگاه سینه‌ها رو مورد بازرسی قرار بدیم و اگر توده‌ای در اون لمس کردیم روی اون حساس بشیم و دقت کنیم که در حال رشد هست یا نه! البته دقیق‌تر اون رو از پزشک‌ها یا افراد متخصص سوال کنید چون خدا رو شکر تا حالا سرطان نگرفتم یا اطرافیان دچار سرطان سینه نداشتم. اما از آشنایان در مورد خانم‌های نسبتا جوانی که به علت این نوع سرطان جوانمرگ شده‌اند، شنیده‌ام.

خواص رازیانه خیلی زیاد هست که می‌توانید در اینترنت جستجو و مطالعه کنید. البته دقیق‌تر اون رو باید امتحان کنید. برای مثال تاثیر اون روی آقایان هست. در یک مورد نوشته بود که باعث افزایش اسپرم در آقایان میشه و در مورد دیگه نوشته بود باعث کاهش میل جنسی و مصرف مداوم باعث عقیم شدن این قشر خوب و زحمت‌کش میشه. به نظر من دومی درست‌تر هست چرا که وقتی رازیانه رو ما خانم‌ها تاثیر مثبت جنسی داره به احتمال زیاد روی آقایان تاثیر منفی داره. به هر حال امتحانش مجانی هست و یه مدت به خورد شوهرهای محترم بدید و ببینید تعداد دفعات آمدن به سمت شما کمتر یا بیشتر میشه.

امیدوارم این اطلاعات براتون مفید بوده باشه و آرزوی لحظات خوبی رو براتون دارم. خوش باشید!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)