روزیتای عزیز

رزیتا دختر خوب و خوشگل من هست که در این وبلاگ درباره اون مینویسم.

تقویم 1402

1401/12/16 6:09
نویسنده : مامان رزیتا
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

کم کم به انتهای سال نزدیک می‌شویم و صدای پای سال 1402 به گوش می‌رسد. سال 1402 سال خرگوش است و امیدوارم این سال خرگوشی برای همه ما پر از خاطرات خوب و زیبا و مجالس شادی باشه.

رسم هدیه آخر سال برای دوستان عزیز نتی معمولا عکس یا یک ویدئو یا این جور موارد هست. من سعی می‌کنم یک هدیه خوب و کاربردی برای دوستان دنبال کننده و کسانی که وبلاگ رو مشاهده و مطالعه می‌کنند، داشته باشم.

هدیه من به شما عزیزان تقویم دسکتاپ 1402 هست که می‌توانید از اونا برای والپیپر یا تصویر زمینه لپ‌تاپ یا کامپیوتر استفاده کنید. این تقویم‌ها خیلی شیک و بدون ایراد هستند. زیبایی که جای خود دارد ولی بحث بدون خطا بودن هم خیلی مهم هست. این چند سالی که من از این تقویم‌های دسکتاپ استفاده می‌کنم هیچ خطا در تایپ یا روزهای تقویم ندیدم که خودش یک نکته قوت هست.

فکر کنم در پست‌های قبلی هم از این تقویم‌ها البته برای سال‌های قبل هم گذاشته بودم. امسال تقویم 1402 رو می‌تونید از لینک مشاهده و دانلود کنید. این تقویم طبیعت و مربوط به گل و گیاهان هست که به نظر من خیلی زیبا هست. البته تقویم‌های دیگری هم هست که شما با توجه به سلیقه خودتون می‌تونید انتخاب کنید. یکی دیگه از تقویم‌ها، تقویم انسان هست که اون رو هم دوست دارم.

به هر حال سال خوبی رو براتون آرزو دارم و امیدوارم چه در تعطیلات عید و چه در طول سال لحظات خوبی داشته باشید. منتظر پست‌های بعدی من باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)