روزیتای عزیز

رزیتا دختر خوب و خوشگل من هست که در این وبلاگ درباره اون مینویسم.

تقویم 99

1398/10/27 19:31
نویسنده : مامان رزیتا
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز

ماه دی هم کم کم رو به پایان است و در کمال ناباوری سال 98 هم به اواخر خود نزدیک میشود. من چون با کامپیوتر کار میکنم عادت دارم که تقویم دسکتاپ داشته باشم و بنابر این بعضی وقتها در اینترنت جستجو میکنم و تقویم های دسکتاپ رو بررسی و انتخاب میکنم.

تقویم سال جاری و سال آینده رو از سایت آی زیج انتخاب کرده ام و از تصاویر و ترکیب تقویم راضی هستم. تقویم 99 طبیعت که من انتخاب کردم رو برای شما به اشتراک میگذارم که هم برای دسکتاپ و هم گوشی و تبلت هست. این تقویم 99 حیوانات هم خوب هست که البته فقط برای دسکتاپ هست. البته تقویم های دیگری هم هست که میتونید در اینجا همه رو ببینید و انتخاب کنید.

سال خوبی رو براتون آرزو دارم

 

پسندها (5)

نظرات (2)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
27 دی 98 22:43
ممنون😊